Metempsychosis

Jag sitter här med världens dataskärm framför mig. Känns det som. Jag har suttit vid en skitliten skärm och kisat på alla ihoptryckta sidor.. Den gamla vanliga känns alldeles för stor nu, så att jag inte hinner svepa med ögonen över hela skärmen innan jag bläddrat vidare. Datorn verkar dessutom fungera nu utan problem! (Det gjorde den inte förra gången jag fick hem den..) Men det viktiga är att mina bilder och min musik är tillbaka! Ingen mer Last.fm-radio på ett tag, även om den varit mig trogen och hjälpsam. Nu ska jag rota bland mitt knepiga bös som finns här. Det mesta tack vare Osse (Sweden Rock - Oscar).. Eller ja, det knepiga är i alla fall tack vare den mannen!

Arzachel dånar ut ur högtalarna och jag trivs som hårlusen under en varm mössa!

image31

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är det Din datorn alltså?

2008-02-11 @ 19:30:46
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Cicci

Va?

2008-02-12 @ 20:38:27
URL: http://nymphaea.blogg.se
Postat av: Lotta

Hehe ja den nya datorn. Är det din? Har du köpt den själv. Eller fått den? För du har skrivit om den som din datorn. Så jag tänkte att dina päron kanske gett den till dig.

2008-02-13 @ 19:29:59
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Vad roligt att du har beskrivit den som "din datorn" två gånger. Det var nog mestadels därflr jag blev fundersam över vad det första betydde.
Nej det är inte min. Det var ju pappa som sutligen hade sönder den gamla så han fick allt skaffa fram en ny. Själva skärmen och allt är samma, till och med datorns utsida är samma, men innehållet är helt bytt. Finns inget kvar av den gamla datorn förutom skalet. Fast pappas datakille lyckades rädda allt. Hade jag köpt en ny dator så hade jag ju inte haft allt det gamla kvar. Jag är tacksam. Det kommer nog bli en dator till mig senare sen men jag vet i alla fall att jag klarar mig med macen. Fast jag behöver nog fasen uppdatera Mac OSet i den. Lastfm-pluginet kan inte laddas hem med den versionen jag hade och det var inte så kul.

2008-02-13 @ 19:36:52
Postat av: Lotta

Oj det blev fel, men det fattade du väl.

2008-02-15 @ 22:39:03
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0