Lökföredrag

Stackars mina grannar. Lägenheten är mycket lyhörd. När Marcus hade gått och lagt sig igår trodde han att jag hade på teven i rummet brevid. Det hade jag inte, men grannarna hade på sin. En gång för inte så längesedan vaknade jag på natten av att någon skrattade i en annan lägenhet. I alla fall, imorrn ska jag hålla ett föredrag på två minuter. (Jag vet, löjligt lite tid!) Föredraget ska handla om ett föremål och jag har valt det fantastiska föremålet lök. Så nu får mina grannar sitta och lyssna på hur jag om och om igen drar igenom ett två minuter långt föredrag om lök. Stackars mina grannar.

 

Ett fantastiskt vackert exemplar av en gul lök från arten Allium cepa. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0