The reason for sticking with me

Marcus och jag är på Rusta och ska handla bös till lägenheten.

M: Jag behöver en lampa, fan, det är så mörkt i lägenheten.
C: Ja men köp en lampfot då, en sånhär. Så kan du välja vilken skärm du vill ha sen. (Viftar med handen åt en mängd olika skärmar i diverse färger och mönster.)
Marcus tar tag i en svart skärm och flinar.
M: Vad trodde du att jag skulle välja för färg egentligen?
C: Ja eftersom det var just LJUS du var ute efter så hade jag ju trott att du kanske skulle välja en vit.
[PAUS]
M: See, this is why you're my girlfriend.

Och Marcus tog en vit skärm.


Kommentarer
Postat av: Sumana

Haha, vilken tur att du var med då :)

2011-01-04 @ 21:55:17
URL: http://Sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0