Wisp!

Jag inser själv att jag är jävig i det här fallet men jag struntar i det för tillfället. Karlns företag Triolith Entertainment har släppt sitt andra mobilspel, än så länge bara till android men det är på väg även till äpplena där ute. Spelet heter Wisp och jag kan inte spela det eftersom min telefon är smått uråldrig. Däremot har spelet varit tillgängligt för att spela på webben under en veckas tid. Jag vet inte hur många gånger jag spelade men ganska många var det. Det var jättekul. Inte alls min stil på spel och jag var jätteskeptisk från början.

Nu är jag mest ledsen över att webbversionen är borttagen i och med att spelet är släppt till marknaden nu. Så, alla ni som har en ordentlig (läs ny) telefon, passa på att ladda ner spelet nu. Det kostar bara sju kronor nu precis i början. Om inte annat kan ni ladda ner det så att jag kan få spela. :P Återigen tror jag att jag kör med mina gamla slagord "Skänk sju kronor till ett litet Skövdeföretag - få ett spel!"


Ladda ner spelet här på Android Market!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0