Skicka vidare

Ser på nätet att jag är registrerad på kursen men kan ännu inte se kursen i studentportalen SCIO där läraren lägger till en på kurserna --> går på föreläsningen --> "Du är inte med på listan" --> får mail om att anmäla mig till tentan --> anmäler mig till tentan --> får mail från kursansvarig "Du är inte registrerad på kursen. Ta kontakt med studentservice för du måste kunna anmäla dig till tentan!" --> svarar att jag redan anmält mig till tentan --> ringer ändå studentservice --> blir kopplad till antagningen --> "Du är registrerad på kursen, du finns med i webladok. Läraren lägger till dig i SCIO.

Man måste ju bara älska



Okej, det är inte lika illa som det låter. Men det var roligare att ha praktik där, och faktiskt jobba, än att studera. Det kan ju vara så att jag börjar tröttna på studentlivet nu. Big time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0