I got you babe!

På tal om allt och ingenting. I lördags när Putte fyllde år drog vi igång Sing Star på 59an. Inte så vidare ovanligt men det gör inget, för fasen vad skoj det är. Jag och Izabelle skulle sjunga ihop och ja... enades om I Got You Babe med Sonny & Cher. (Jag var Sonny så jag sjöng med någon konstig bred nasal röst... det är svårt att undvika, man måste ju ta till sig rollen, tycker jag!)

Trots stor risk att låta klyschig så vill jag bara säga att jag totalälskar den låten. Finns det någon bättre kärlekslåt?! (Ja, såklart, men inte just ikväll.) Och när vi stod där och sjöng så kom jag att tänka på den eminenta (och fruktansvärt komiska) videon då Rolling Stones mimar till låten på Ready Steady Go! Jag gissar att det är 1966.

Honey, this is for you.
Izabelle, passa på att njuta du med!

 

So let them say your hair's too long
Cause I don't care with you I can't go wrong
Then put your little hand in mine
There aint no hill or mountain we can't climb

Babe. I got you babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0