För full hals

 

Haha! Senaste veckans musiklyssning visar nog alltför bra den känsla jag har i kroppen just nu. Progg, jag är kvinna, progg, progg, progg, jag är arg (typ), progg och progg. Jag känner att det är dags att kanske samla ihop svenska folket och köra ett nytt tältprojekt, men istället för att spela upp arbetarklassens historia, kanske spela upp vad för slags mångfalds- och välfärds-Sverige vi vill ha, där alla är välkomna och lika mycket värda. Synd att jag inte har sådana kontakter. Kära Sveriges artist"elit". Gör något åt det här.

Kommentarer
Postat av: VaNiLLa

Sv: Xiaoyu ftw med andra ord =p

2010-09-27 @ 00:09:08
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Precis min poäng!

2010-09-27 @ 20:30:05
Postat av: Sumana

Sv: Tror nog att min uppfattning av föreläsningen mer berodde på min bristande koncentration än BM föreläsning i sig. Men hann iaf notera att hon hade en annan tröja på sig än vad hon brukar. Haha

2010-09-28 @ 20:56:43
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0