Dream a little dream of me

För någon månad sedan berättde jag för Anki att jag hade drömt om henne. I min dröm var hon en badass action-superhjälte som hjälpte mig på min väg genom ett väldigt Silent Hill-inspirerat hus. Hennes största bedrift var när hon tog sig an en råtta stor som en björn och övertalade den att låta oss passera. Inget våld behövdes, bara en jävligt cool attityd. Var någonstans var jag under tiden? Jo, jag gömde mig tillsammans med en stoor svart man inne på en sunkig gammal toalett. Vi var livrädda. Anki räddade i alla fall dagen och var coolast någonsin.

Igår kom hon fram till mig i skolan och förklarade att hon hade drömt om mig. I mitt stilla sinne hoppades jag att jag skulle ha varit en badass actionhjälte jag med. "Vad roligt!", fick jag ur mig innan Anki sa "Du var en fjäril." En fjäril. Jaha. Ja det var ju vackert i alla fall, även om det inte var så jättehäftigt. Sedan fortsatte hon med "Det kom glitter ur dig."

...

Kommentarer
Postat av: AnKi

Ha ha, men det var ju så! Jag lovar att försöka göra dig lite coolare nästa gång jag drömmer om dig =P

2010-09-10 @ 09:31:38
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Nymphaea

Äh. Det är väl coolt med glitter kanske... Jag kanske var en magisk fjäril. Det är ju lite häftigt i alla fall.

2010-09-10 @ 12:15:42
Postat av: Sumana

Så sött!

Själv drömde jag om spöken, pizza och öl. Haha

2010-09-10 @ 19:41:07
URL: http://Sumana.tumblr.com
Postat av: Nymphaea

Najs! Jag vill vara öl. Får jag det? Om jag nu måste välja något :P

2010-09-12 @ 00:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0