Verkligheten blev inte som planerat

Aha? Jag har det trevlig på veckorna, I mind my own business, städar, lagar den mat JAG vill ha, lyssnar på MIN musik och tittar på de teverogram jag är intresserad av. No compromises. Jag umgås med folk jag tycker om, fikar, förlorar på quiz för att vi inte vågar chansa ordentligt (eller för att vi är rationella), kämpar på med delvis idiotiska skoluppgifter och ligger och degar i sängen eftersom jag inte har några tåg att passa!

Ändå är helgen veckans höjdpunkt. De där helgerna jag skulle tillbringa i Jönköping. Nästan varenda en har tillbringats i Skövde. Men inte hos mina föräldrar. De ser mig knappt, de stackarna. Nu bli det skärpning. Mer tid i Jönköping, och när jag väl är hemma ska jag träffa päronen mer.

Naaah. Who am I kidding? I've joined the Circus!

Kommentarer
Postat av: Sumana

Sv: Ah ok, kom på att jag typ bara smakat vit choklad någon enstaka gång, typ på någon glass. Så det är ju inte riktigt samma sak. Men ska testa att baka med det någon gång, kanske en vit kladdkaka? :)

2010-10-19 @ 07:46:44
URL: http://sumana.tumblr.com/
Postat av: Sumana

Sv, Du får hojta till om du ser att de säljer den chokladkakan nånstans. Var på Netto med Hanna förut, där fanns de inte.. fast det hade jag inte trott att de skulle göra heller.

2010-10-19 @ 15:50:08
URL: http://sumana.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0