Värd vecka

Hmm. Planering. Planering.

Onsdag: städa, skriva C-uppsats, tevespelskväll med Emma, David och Jens
Torsdag: mamma och pappa kommer hit och hälsar på mig och OnTrack-mässan på stationen (blir familjeutflykt i år), IKEA, Music Quiz på Pipes med trevligt sällskap.
Fredag: skriva C-uppsats, karavanen till Skövde, uppsatsmöte och mer skrivande, karavanen till Gbg, releaseparty för Danger Avenue på Valand, ge Jimmie en bamsekram, karavanen hem.
Lördag: 70-årsmiddag för svärmorfar (kan man säga så?)
Söndag: dega?

Det känns skönt när det händer grejer för det innebär att C-uppsatsen inte tar över mitt liv. Inte helt i alla fall.

Förra veckan var precis likadan. Hann med lagom mycket skrivande. Det bästa var dock hemfärden över helgen. Hann med att träffa en massa människor jag inte ser så ofta längre. Shoppingrunda med Carro som slutade i varm choklad och Blackadder. Inflyttningsfest hos nyblivne Skövdebon (för andra gången) Joni. På köpet fick jag Jesper, Becka, Emelie, Gaby, Ida mfl. Fika med Johanna som råkade vara i Skövde samtidigt som jag. På köpet fick jag Linda och Movitz. Ratatouille med Magistern fick avsluta helgen. Bra helg, bra helg. Tänk så lätt man kan skaffa sig energi genom att göra av med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0