Göteborg and back

Jag hade hur trevligt som helst igår. Det var kul att träffa människor jag träffar sällan. Gaby var mitt sällskap för kvällen och det gick riktigt bra trots att vi för några år sedan inte en tyckte om varandra. Mer sånt.

Danger Avenues releasefest på Valand var jättelyckad, tyckte jag. Massor med folk, inga stökiga jävlar som så ofta kan förstöra såna där saker. Det enda som förstörde lite var kanske att konserten blev filmad och en av männen på scen hade gylfen öppen hela spelningen. Jag nämner inga namn och så säger vi att det var avsiktligt. Kallingarna skulle synas. :) Att jag sen kom hem med en skiva (ingick i biljetten) och dessutom en t-shirt, ett märke och en pin som jag fick av bästaste Kissexperten gör inte saken sämre.

Tack för en bra kväll igår pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0