Weekend i Gbg

Har precis haft värdens skönaste helg i Göteborg. Trevliga människor och (nästan) ännu trevligare inslag som solsken, sommarvärme och kort klänning utan att frysa. Lunch i en solig park. Picknick på Saltholmen. Glass i solskenet. Sen har vi dessutom varit kulturella och gått på vernissage x 2 och tittat på konst och annat konstigt. Det grämer mig att jag inte hade kameran med mig.


Det fanns mycket utrymme för njutning. Och jag njöt. Försökte slå undan tankarna på att höra av mig till dig. Hela tiden. Jag har nog hört av mig för mycket. Men det var för att jag hela tiden ville att du skulle veta att du inte var bortglömd.

Tack Joni för en fin helg i alla fall. Hann träffa/se folk jag väldigt sällan träffar. Jag behövde det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0