Mina ben behöver tydligen röra mer på sig

WTF?
Träningsvärk? I vaderna? Från en jäkla promenad + gungning. Öh.. gunga... I alla fall.
Vaknade idag och trodde att jag hade haft kramp under natten eller något men insåg snart att det förmodligen var träningsvärk. AV EN PROMENAD! Goddamit. Och idag ska jag gå en massa också, men det är bara för att jag ska få gratis glass! Och för gratis glass drar jag gärna på mig lite extra värk.

Sen blir det till att skriva ut alla våra trycksaker, både de som ingår i projektet och de som ska vara till montern. Fasen vad det ska bli spännande! Yey!

Today is a good day. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: AnKi

Ha ha, det är inte lätt det där med träningsvärk. Men det är ju bra med lite gratis glass så du får en motivation till att traska lite. Rörelse är bra för träningsvärk =P

2010-05-31 @ 12:52:13
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Nymphaea

Jaså? Är det säkert det? För nu har jag mer ont än vad jag hade i morse men eftersom värken i benen inte är mitt största problem så känns det knappt.



Jag fick tokspel idag igen. Om jag överlever det här projektarbetet, då ska jag bjuda mig själv på... allt möjligt. Fika, äventyrsbad, dyra saker som jag inte har råd med, jag ska hoppa i sängen, jag ska hångla med allt som rör sig, jag ska streaka genom Sofiakyrkan... gah.

2010-06-01 @ 08:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0