Judgement day in bikini

Kom precis hem efter en fin domedagssittning i Jönköping. För min del var det även bikinipremiär. Skumt? Nej då. Om man ändå ska till helvetet kan man väl lika gärna försöka få lite färg på vägen. Tänkte vi.

Den slutade i alla fall med att jag och en kille (random pedagog) stod och sjöng I don't want to set the world on fire från Fallout 3. Och gillade Fallout 3. (De spelade alltså låten, det var tyvärr ingen spontansång bara sådär.) Och dissade killen som kom fram och tjatade om Fallout 2 och att det minsann var mycket häftigare att spela. Ööööh. Not.

Jag har flashat mig för BC-mannen (på resecentrum i Skövde dessutom!) efter att ha fått Blue Crews logga på bröstet. Inte illa, inte illa.



Det är jobbigt att komma hem till Skövde. I två års tid har hemkomsten varit något som gjort mig lugn, lycklig och harmonisk. Nu blir jag bara bedrövad, arg och frustrerad. MEN på tisdag hämtar jag nyklarna till lyan i Jönet. Fan vad gött. Ska bli spännande och se om jag kan flytta ifrån alla känslor. Förmodligen inte.

Jag har lingonsylt i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0