Cool, calm, collected.

 

Lugna ner mig. Lugna ner mig. Jag lugnar ner mig. Tror jag. Har fått jättebra tips idag på hur jag kan gå tillväga för att bli av med alla bubblande känslor som vill ut. Jag kände att någon snart skulle bli skadad och det kändes inte speciellt bra. Jag är inte våldsam och vill inte heller vara. Eller, jag är kanske lite våldsam, men mest mot mig själv tror jag.

 

Så. Jag lyssnar på kvinnan, Joni Mitchell. Hon lugnar ner mig. Jag ska ta en ipren för att försöka bli av med smärtan i bröstet, jag ska ta en dusch och en promenad. Sen ska jag skriva brev. Till mig själv. Det ska jag minsann!

 

Egentligen borde jag nog gå runt på stan och köpa skor men... ekonomin tillåter inte riktigt det just nu. Istället ska jag packa inför flytten om jag får någon tid över. Kanske kan rensa huvudet lite.

 

Det ringde precis på dörren. Jag öppnade inte. Undrar vem det var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0