Tips tack!

Men vafan. Kan någon snälla få mig att börja äta igen? Jag har inte kunnat äta ordentligt på snart en månad och alla som känner mig vet att jag gillar mat. Jag älskar mat faktiskt! Jag vägde mig nu och höll på att få en chock. Va i helvete?! Det är inte meningen att jag ska gå ner i vikt, jag har liksom inte så mycket att ta från. Fasen fasen fasen.

Jag gillar inte smör. Nu överväger jag dock att sätta mig och slicka på en smörklump. Det konstigaste är också att jag är hungrig nästan hela tiden. Jag känner att jag behöver mat men kan inte få i mig maten när jag väl försöker. Är det någon som varit med om detta som har något tips på vad jag kan göra? För jag är rätt trött på det här. Det resulterar ju i att jag går omkring och är trött precis hela tiden och orkar inte ta mig för någonting. Jag har mörka ringar under ögonen och ser tio år äldre ut än vad jag är. That's not really me. Where's me now?

Kommentarer
Postat av: AnKi

Tvinga dig att äta no matter what. Behöver inte vara mycket. Eller ta något som slinker ner lätt, typ glass ;)

2010-06-11 @ 17:53:19
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Nymphaea

Ja alltså glass är en bra idé men det är ju inte bara vikten som är problemet utan det faktum att jag förmodligen inte får i mig någon näring. Så bara fett och socker är kanske inte så smart heller. Å jag äter miniportioner och tror att jag ska kräkas efteråt för att jag blir så mätt.



Men. Jag inbillar mig att det här går över nu när det är lov och jag hinner slappna av lite. Eller, hoppas att jag ska kunna slappna av.

2010-06-12 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0