Stackars brudparet

Oj oj. Här hemma har vi suttit framför teven sedan i förmiddags. Jag har visserligen gått ifrån teven flera gånger under dagen för jag hade kungligheter upp över öronen, kändes det som. Men i det stora hela har vi ändå suttit där, mina föräldrar och jag. Det är kul att ha sett bröllopet ändå, för jag vet att många skiter fullständigt i det. Jag har totalignorerat allt inför-tjafs och alla skriverier för jag tycker att någon gång kan de väl för fasen få vara i fred (vet inte hur många gånger vi uttalat "Stackars Daniel" här hemma). Men. Själva bröllopsdagen var kul att se.

Jag har också hela dagen försökt fundera ut hur jag ska göra för att lyckas slå klorna i Carl Philip. Han är, enligt mig, det snyggaste som drabbat Sverige (förutom Ralf Gyllenhammar). Han pratar inte speciellt mycket men det gör inget för det kan jag ta hand om åt honom. Han skulle bara behöva stå där och se fin ut. Ungefär. Är det någon som har några tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0