Parklife

Vilken go kväll det var igår. Förutom att det blåste som in i hoppsan så var det jäkligt trevligt. Parkhäng i Boulogner med grill, sol, elaka träd som envisades med att skugga, öl och bra folk. Precis vad jag behövde. Hade inte världens bästa dag i fredags nämligen.

Sen var det bartömning på kåren. Det är jäkligt tråkigt att studentlivet sakta dör i Skövde. Man har ett jättefint och stort kårhus som ligger väldigt centralt. Men nej, mot med Jönköpings skyffe som bara har öppet på onsdagar kan man inte sätta emot något. Mycket tråkigt. Så mycket folk som det var på bartömningen igår var det vanligtvis på fredagar för några år sedan. MEN. Jag hade trevligt ändå (även fast vi fick gå in tidigare än vi tänkt eftersom jag trodde Toni skulle frysa ihjäl).

Bild snodd från Henrik Littkes facebooksida! Haha, i brist på bröd så tar man limpa. :D

 

Det verkar dessutom som att jag ska inviga min säng i Jönköping på onsdag. Avslutningshäng på 59an innan alla åker hem till sina avlägsna delar av Sverige verkar vara ett bra tillfälle att göra det. Fast däm. Då måste jag ju nästan ha en cykel. Skit samma. Att gå långt mitt i natten funkar också!

Saker rullar på just nu. Känns bra.

Kommentarer
Postat av: AnKi

Om du frågar snällt kan du nog låna en hoj från 59:an =)

2010-06-07 @ 08:08:23
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Nymphaea

SMART (specifikt, mätbart, accepterat, realiserbart och tidssatt) hörre du. Den tanken slog mig inte ens. Davids cykel är jag ju nästan van vid att cykla på vid det här laget dessutom. Den tar jag! :D

2010-06-07 @ 09:45:04
Postat av: Sumana

Fast de undre i skålen va tydligen svenska, och det märktes på smaken. Jag tog de två sista i skålen när vi häll på å packa ihop allt ;)

2010-06-07 @ 21:52:03
URL: http://sumana.tumblr.com/
Postat av: Nymphaea

Jaha det var DÄR ni gömde dem? Haha, Så sneaky. Det får allt ta å bli svenska-jordgubbar-premiär för mig snart. Det är få smaker som slår den!



Undrar var våra morötter kom ifrån.

2010-06-08 @ 22:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0