Jag har tydligen varit kreativ

Igår var... en skum dag. Spänningar i kroppen, nästan till bristningsgränsen. Något elakt hoppade ur munnen på mig någon gång. Kan inte hjälpas. Men det var en lyckad utställning och av någon anledning så vann vi juryns pris för mest kreativa monter! (Att vi inte vann folkets pris är föga förvånande. Vem röstade på oss egentligen efter den odör vi spred över stället?!) Motiveringen till priset hade att göra med att vi utnyttjade alla fem sinnen. Man kunde känna på svansen, smaka på morötterna och lukta på höet och allt vad det nu var. Men jag vill gärna tro att vi vann för att vårt hö lade ett täcke av hösilage-lukt över hela skolan! (Vi är så jävla värda det här priset efter allt jäkla slit som vi tampats med de senaste veckorna!)

 

Så. Nu blir det till att åka speedcat på Munksjön i augusti. Ohjä!

 

 

Snodde en bild från PMC där Josse och jag visar hur snygga bara vi kan vara i föreningskläder och halmstrå i munnen! (Louise och Åsa hade hunnit springa till tåget) Visst syns vår glädje över att ha vunnit? Ehum.


Kommentarer
Postat av: Erika

Duktig ex-praktikant.. men det är ju klart efter att ha varit med oss i så många veckor så måste dina kreativa ideer flöda!

2010-06-04 @ 15:51:45
Postat av: Nymphaea

Ja, så måste det naturligtvis vara! (Vi hade faktiskt lite blommor bakom som inte syns på bilden. Det är faktiskt inte alls mycket som syns på bilden när jag tänker efter...) Men tack så mycket för all gödning av min kreativa ådra! :D

2010-06-04 @ 17:17:25
Postat av: AnKi

Ni (du vet vilka ni) var så värda det! Kan inte säga det nog många gånger.



Och givetvis ska jag vara i stan en del i sommar, bara det att det blir på helgerna istället =)

2010-06-04 @ 23:10:41
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Sumana

Grattis igen. Det var/är ni värda :) Man får ta å kolla när ni åker speedcat sen i höst. ;)

Kram

2010-06-07 @ 18:36:54
URL: http://sumana.tumblr.com/
Postat av: Nymphaea

Tack :D

Och, inte för att avslöja allt nu men förmodligen kommer en person ur vår projektgrupp inte kunna vara med just det datumet... (Höst och höst, 19 augusti!)

2010-06-08 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0