Have you seen my childhood?

Idag drömmer jag mig tillbaka till dagis. Då, när ens största problem var om någon tog ens cykel eller gunga. Eller kanske ville leka med någon annan. Fast allting är relativt och det var stora problem .

I've got bad cramps today. Dessutom sitter jag och sammanställer dokumentet från helvetet. Det tar liksom aldrig slut. Jag sitter och läser igenom alla våra gamla mail från projektarbetet och blir arg på nytt. Har inte ätit något annat än nyponsoppa på hela dagen och jag fattar inte hur jag ska orka. Och en konfrontation is bound to come. Jag vill ha ett par frågor besvarade. Det gäller säkert någon annan också.

Men. Jag ska fixa det här. Och sen ska jag fika med Krellen/L1. Och senare ska jag leka tjuren Ferdinand, utan att stångas. Imorrn är det officiellt sommarlov. (Eller ja, när jag skickat in den här jättetexten till examinator/handledare.)

Tah-tah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0