What a week

Okej. Gotland är över, jag har gått på intro i två dagar på sommarjobbet som jag jobbat på flera somrar på raken och innan dess i två år efter studenten. Men jag behövde intro ändå tyckte omvårdnadsförvaltningen. Helt okej. Fick lön för att gå utöver. Men ja, jag fick ju jobba en del ändå, vilket kanske inte är så konstigt.

Sedan dess har jag haft några skumma dagar och en mycket skum kväll. Att städa klockan tre på natten efter två killar som totaldäckat och grisat ner... ja det kan ju också vara skoj. Men grillad lax med hollandaisesås är fan inte fel. Inte att skicka fylle-sms till Jozie Bermuda heller.


Egentligen hade jag tänkt skriva lite om Gotlandstrippen men Sumana summerade det så fruktansvärt bra på sin blogg sumana.tumblr.com att jag faktiskt kopierar det hon skrev.

"Gotland i ord:
sol, shopping, promenader (många), GLASS, åska, regn, grillning, roliga citat, två stycken Christofer Ahlberg kopior, BAD, fåret “Hjääälp” och hans kompis Shaun, pizza, uppskrapat knä, hockeyfrilla, “rauk”, många skratt, saffranspannkaka, Åbäke till bil, Bosses Innebandy buddies, Trasigt Maxi, snälla och coola busschaufförer, “Röv(ar) Liljas hål(a)” och grönsaker på en tallrik."

...och alla fattar precis vad som åsyftas. Äh, you had to be there! "Hjääääälp!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0