Sent en lördagkväll...

Kvällen börjde bra. Vädret var med oss och sällskapet var bra. Det var faktiskt riktigt mysigt. Sen har jag hela tiden i bakhuvudet att jag måste upp och jobba kl. 7.00 imorgon. Därför dricker jag apelsinjuice. Inte de andra.

Sen blir allting bara fel. Jag känner mig jättedum och får höra lite grejer jag tar åt mig av. Av kvinnliga själ har jag mått skitkasst och käkat alvedon hela dagen bara för att klara mig igenom den. Då gör vissa saker extra ont. Fan. Jag gick hem mycket tidigare än jag tänkt. Orkade inte längre. Vad hade jag att göra där egentligen? Till slut tillförde jag inget och fick inget tillbaka. Då är min musik och min dator mycket bättre nöje en lördagkväll som detta. Egentligen.




Eller som allas vår kära moderat sa:

Bra att du gick hem och var bitter än stannade kvar och blev mer bitter.
Det var ett starkt och bra beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0