Hot town summer in the city

Jag har nog allvarligt talat haft den bästa sommaren någonsin. Och den är inte på långa vägar slut än. Den har varit fullspäckad med underbara människor, trevliga aktiviteter och resmål. Tänk vad man kan göra med drygt en månads ledighet och ett busskort.

Igår beställde vi resa till Gotland. Bröderna Wahlström, Sumana, Sara och jag drar till Gotland på torsdag för att cykla, sola, bada, njuta och förhoppningsvis äta glass. David konstaterade att "Målet med resan är att få Fiffi brun." Visserligen har vi lärt oss i skolan att vi ska sätta upp "stora håriga mål" men jag tror David missuppfattade, de behöver ju inte vara stört omöjliga! Målet kanske snarare skulle kunna vara att min näsa skulle bli röd eller nått. Bokningen firades sedan med öl på Pipes. Som det ska vara, alltså.

Det ska bli spännande i alla fall. Varken David, Alex eller jag har varit på Gotland tidigare så det här blir kanoners. Imorrn blir det bad och grill med Adde, Smörgås, Mats, Bamse, kanske Calle och Lotta ansluter förmodligen senare på kvällen. Gött mos. Ikväll - Supernatural med Ta mig i Dalen. GLASS!!

Kommentarer
Postat av: izabell

gå in på min blogg så kan du vinna biobiljetter :)

Skriv en kommentar. :)

2010-07-10 @ 14:53:18
URL: http://izabellbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0