Gotland, here we go

Nu har jag nog äntligen packat klart. Jag tänkte att jag skulle packa lätt inför Gotland och det har jag väl gjort, in a way. Men jag insåg snart att flera handdukar, sängkläder och extra skor tar en hel del plats. Sen tänkte jag också att det förmodligen skulle bli jäkligt svettigt (enligt klart.se ska det bli 32 grader i Visby på lördag) och kläderna därför inte skulle kunna återanvändas. Så min väska är ändå fylld till bristningsgränsen. Som vanligt!

Så snart bär det iväg till Jönköping för att spendera natten där. Vi ska träffas på resecentrum kl 06.10 imorrn och då har jag saker jag måste ordna imorrn på morgonen. Det ska bli spännande det här. Ändå finns det röster i mig som säger att jag inte vill åka. Fast det vill jag. Egentligen.

Bilden är snodd från Jnytt.se

Blekfisarna på bilden (ja, även Sumana) + Sara ska komma hem brunare än ever. Speciellt jag. Säger vi. Jag ser verkligen ut som en albino på den där bilden, jämfört med de andra. Eh. Nu säger jag buh bye så syns vi igen nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0