100112

Ny dag innebär nya upplevelser och den här dagen var verkligen en upplevelse. Många intressanta tankar har famförts och även fast jag fortfarande är i shocktillstånd så börjar det sjunka. Jag är fortfarande förbannad, arg, besviken och jävligt ledsen men jag börjar acceptera. Jag är inte där än fullt ut men det kommer. Hoppas jag.

De personer jag pratat med har framfört åsikter som jag redan vetat länge men tryckt bort. Låtsats som att de inte fanns. Jag har inte velat att de skulle finnas och jag har inte känt att jag kunnat diskutera det med någon. Nu kommer allt fram. Nu vill jag inget hellre än diskutera. De svar och åsikter jag fått har slagit så rätt. Mitt i prick. Det känns riktigt bra. Vissa av sakerna som sagts har gett mig helt nya perspektiv. Även om det ibland brister för mig och jag inte kan göra annat än att ligga på golvet och vråla av smärtan av ett brustet hjärta så går det över snabbare och snabbare för varje gång.

Mamma sade ett par bra saker. Bland annat hennes gamla vanliga: Akta dig för fotografer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, nåt på C kan ju inte vara så enkelt att komma på. Du kunde valt Sova med C? Haha.



Roligt att du ville/kunde hänga med till bowlingen. kram

2010-01-12 @ 19:19:36
Postat av: Anonym

Ja, cova. Jag ska gå och cova. Det låter nästan som att det vore nåt slags knark man tar.



Klart jag kommer. Det fixar sig med brorsans kalas också. Mina föräldrar gör det mesta för mig just nu så skjuts till tåget får jag så att jag hinner.

2010-01-12 @ 19:51:52
Postat av: Sumana

Åh, det är ju bra att så u hinner.



btw. du kunde inte skickat över lite glass till mig?



Ja, Batman e död, Putte sa de förut när Anki och jag ville gå dit.

2010-01-13 @ 22:25:16
URL: http://sumana.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0