Roa mig. Roa mig.

Shiet. Jag har verkligen inget att göra just nu. Från att det ibland känns som att allting hopar sig och jag knappt fattar hur jag ska få ihop det så blir det totalstopp. Jag har skickat ut mail till höger och vänster idag och igår men det är inte alla som är supersnabba på att svara. Nästan ingen faktiskt. Allt jag kan göra just nu är att vänta på svar. Därför sitter jag och uppdaterar min mail en gång i minuten och mellan uppdateringarna dumklickar jag på facebook. Jag slår vad om att allt kommer komma på en gång så att jag åter kommer att få skjuta upp saker.

När jag var och hälsade på här på praktikplatsen i höstas så sa de att de minsann skulle ge mig uppgifter att göra. Å det har jag verkligen fått. Det har varit jätteroliga uppgifter och mindre roliga uppgifter. Å just nu har jag ett stort (roligt) projekt på g som jag kommer hålla på med parallellt med mina huvuduppgifter under hela praktiktiden, men utan svar från en massa folk kan jag inget göra just nu.

Jag har haft dessutom två artiklar (varav en är ganska så omfattande) liggande som inte varit klara men den ena är nu färdig och den andra väntar på kompletteringar jag inte kan göra förrän jag fått svar från berört folk. Dessutom är klockan för mycket för att jag ska orka gå runt å fråga folk om de har intressanta saker åt mig. Jag kanske ska ta å gå hem. Rensa garderoben har jag varit sugen på att göra ett tag. Det kanske är dags. Slänga ut tröjorna... så att jag kan köpa nya.

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Jag utgår ifrån att hela det här blogginlägget är ett enda stort skämt?

2010-02-18 @ 17:41:17
Postat av: Nymphaea

Why?

2010-02-21 @ 15:34:39
Postat av: Fröken Puma

Ja eftersom du verkar vara missnöjd med att folk inte mailar dig?

2010-02-22 @ 17:49:31
Postat av: Nymphaea

Alltså, min JOBB-mail. Jag har praktik nu på dagarna och när jag skrev det där inlägget kunde jag inte göra något jobb alls förrän jag fått svar från de jag mailat till. Det hade med jobb att göra, inget privat.

2010-02-22 @ 21:03:52
Postat av: Fröken Puma

Jo fast du ville ju bli road, och du hade ju din Facebook tillgänglig? Fanns det ingen där som ville roa dig, som du hade massa obesvarade mail från? =)



Förresten, kan du inte få mailklienten att kolla mailen automatiskt en gång i minuten, så du slipper klicka manuellt? Så gör min, den kollar alla konton en gång i minuten dygnet runt.

2010-02-22 @ 21:48:20
Postat av: Nymphaea

Jo fast det ser kanske lite dumt ut om jag så fort jag inte har något att göra sitter på facebook och har mig. Jag brukar bara kolla lite snabbt på grejer, inte sitta och varken skriva eller läsa långa mail.



Å, jo. Mailen gör det. Men det hindrar väl inte att jag klickar på send/recieve ändå, bara för att?

2010-02-22 @ 22:44:36
Postat av: Fröken Puma

Du är hysterisk kvinna, du måste sansa dig!!

2010-02-22 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0