Look on the bright side of life?

Ibland blir jag så rädd för livet. Eller... för slumpen.

För första gången på länge lyssnar jag på Monty Pythons Look on the Bright Side of Life. Jag sitter även och läser på http://david-gottlieb.blogspot.com/ vars skribent avled för bara någon vecka sedan. Det är mycket tragiskt att läsa hans sista inlägg och de berör och upprör saker i mig. När jag scrollar neråt ser jag plötsligt att han postat en video. Monty Pythons Look on the Bright Side of Life. Jag bara stannar upp. Texten sjungs ut ur högtalarna. Inte ens tankar flyger runt i huvudet på mig. Jag bara stirrar. Vad är det jag ser och hör? Jag stänger ner fort som fasen och undrar vad det är livet försöker berätta för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0