Pictures of Lily made my life so wonderful...

Erik om att Lottas hund ska heta Lily: lite svårt att klämma fram en dotter på fyra dagar.
Jo, jag konstaterade det också... Lotta om du läser, du får gärna döpa henne till det, jag har inte ensamrätt på det namnet. Det bara känns lite jobbigt just nu. Som jag sa till Erik: Jag har fasat för att någon av mina kompisar skulle få en dotter och döpa henne till Lily, jag trodde inte att det skulle vara en hund som skulle få namnet! Iof så har jag alltid sagt att om jag aldrig får nån dotter så får det väl bli nått husdjur som får heta så. Fast det är nog fan inte så aktuellt längre :P

Kommentarer
Postat av: b

Vadå, det spelar väl ingen roll? Du kan väl döpa din unge till Lily för det? Annars får du väl ta patent på namn i fortsättningen. :P

2009-05-22 @ 21:44:46
Postat av: Nymphaea

Var det inte ungefär det jag sa här? Eller, annars missförstod jag min egen text. Tur att jag i princip slutat skriva här.



Klart att jag fortfarande ska döpa en eventuell dotter till Lily. Däremot ska jag inte döpa nån eventuell katt eller kanin till Lily, som jag skrev.

2009-06-01 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0