Lungjäklar och tröstshopping

Idag har jag återigen varit på KSS för att testa mina lungor. Jag har varit jättenervös i flera dagar. Jag vill verkligen att det ska ha blivit bättre men jag har ingen aning, det är svårt att känna det tycker jag. Jag gjorde verkligen mitt bästa och jag var helt vimmelkantig efteråt och fick följa med pappa tillbaka till jobbet och fika. Jag fick inget resultat idag för sjuksköterskan (tror jag att det var) ville inte säga något. Jag måste istället vänta i två veckor på provsvar.. Så nu är jag naturligtvis nervös igen!

Mamma och pappa tyckte att jag skulle ta en tur till Elins Esplanad för att få tänka på annat lite och kanske bli lite pigg igen. Det gjorde jag. Där inne såg jag en kvinna som hade precis samma frisyr som Tabita i Mia och Klara! Jag skrattade hjärtligt inombords en stund. Sen drog jag bara runt i butikerna en stund och det hjälpte faktiskt! Jag köpte en ny mascara på extrapris och en väska inne på Gina.



Jag var bara tvungen! Union Jack liksom. Tjejen i kassan sa att om man hade något med Union Jack på sig i vår så var man riktigt inne. Jag var tvungen att visa henne min nyckelknipa! Haha. Röd London-telefonkiosk och den brittiska flaggan från Harrods London. Vilken trendsetter jag är! (OBS! Ironi!)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Du är väl inte trendsättare om hon i kassan säger att det är inne att ha en Union jack väska?! Eller är det så? hmmmmmmmmmm

2009-03-06 @ 18:52:05
Postat av: Nymphaea

Jag syftade ju på att jag sedan ett år tillbaka gått omkring med union jack i nykelknipan.

2009-03-06 @ 18:57:21
Postat av: Becka

Jag tittade också på den väskan häromdan...

2009-03-06 @ 20:05:22
Postat av: Lotta

den väskanhar jag också kikat på. fin ju!

2009-03-11 @ 22:44:17
URL: http://pytte.devote.se/
Postat av: Nymphaea

Den är så Cicci... :)

2009-03-13 @ 11:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0