Little by little

Å vad jag är bra på att uppdatera här just nu. Inte. Jag bara känner att jag har alldeles för mycket grejer på gång. Jag hinner inte sitta här.. och facebook försöker jag skrota.

Har tenta på måndag i organisationskommunikation. Det ska nog gå bra tror jag. Kanske. Hoppas jag. Jag ska i alla fall iväg till Joni och Jesper på fest om en liten stund för Jesper har fyllt år och killarna ska flytta ut ur lägenheten. Två flugor i en smäll. Så det blir inget pluggande ikväll. Imorrn är det sista dagen som Lars Lerin har utställning i konsthallen så jag och pappa ska dit och kika. Så det blir inte så mycket plugg imorrn heller verkar det som. Äh.

En dag i taget.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vart ska dom flytta då?

2009-03-21 @ 22:11:38
URL: http://pytte.devote.se/
Postat av: Oscar

Avsluta bloggen och bli erermit ffs!

2009-03-26 @ 01:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0