I'm not dead

Helt otroligt. Jag är inte inne på internet så värst mycket för närvaande. Det blir väl ett par gånger i veckan kanske. Jag går fort in på facebook och kollar meddelanden och vad någon skrivit. Jag kollar bilddagboken lite snabbt två gånger i veckan och mailet en gång varannan vecka. Vad isolerad man blir! Shit, jag har inte koll på någonting som händer mina vänner. Känns det som. Men telefon är bra alltså. Mycket bättre än att råka se någons status på facebook.

Mina två veckor av ledighet börjar lida mot sitt slut. På måndag börjar jag jobba och då är det säkert tillbaka till internet som gäller. B-uppsatsen tog upp min tid så mycket att när vi slutade arbeta med den för dagen ville jag bara bort från datorn. Men jag var och hälsade på Joni i Göteborg för ett tag sedan, jag har åkt runt lite med Johanna och lekt, spelat TV-spel för glatta livet när Erik inte varit hemma (förutom när jag och Johanna körde bort honom från teven för att vi ville spela Worms...)

Nu blev det väldigt osammanhängande och ämnet gled lite långt bort, kände jag. Så nu slutar jag, innan det blir för mycket onödig information. Vad jag egentligen ville säga med detta var väl mest att jag är inte död. Även om det kan verka så ibland.

(Förresten, jag var och tittade på fotboll i måndags. Jag tänkte, om någon ville tappa hakan.)

Kommentarer
Postat av: Fröken Banan

Detta vill du nog inte missa, antar jag!?



http://www.dagenstv.com/se/chart/?txt=trazan&x=0&y=0

2009-06-18 @ 20:46:31
URL: http://www.piratpartiet.se/guldpirat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0