Dagens mamma-anekdot

Jo, senast så skrev jag ju om en bra sak min mamma sa (åtminstone tyckte jag att det var roligt). Idag var det inget hon sa...

Mamma och jag pratar om diverse onödiga saker. Jag går ut i vardagsrummet för att titta på regnet. Mamma går efter och ska hämta dammsugaren. Hon tar tag i en stol som står runt vardagsrumsbordet, lyfter upp den och går iväg med den. När hon kommit ett par meter tittar hon på vad hon har i händerna och utbrister "Men det här är ju ingen dammsugare!".


Joo, lite likt kanske det är... Eller. Eh.

Kommentarer
Postat av: Fröken Tyst

Två såna röda Electrolux Ultra Silencer-dammsugare som det är på bilden, har jag köpt och gett bort som presenter, till min kusin och min bästa kompis, så deras katter inte skulle lida så mycket av oljudet som deras gamla högljudda dammsugare gav ifrån sig.



Presenterna fungerade precis som tänkt, katterna upplever inte längre några som helst obehag med dammsugeriet i dom hushållen.



Dammsugeri med en stol är jag dock osäker på hur en katt skulle reagera på, kanske inte lika oroat som en människa ivarjefall..



Men utan tvekan så är din mor en av dom mest attraktiva detaljerna hos dig!!



http://www.tsiou.org/gkotsis/wp-content/uploads/2007/09/08%20-%20Enjoy%20the%20Silence.mp3

2009-06-23 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0