Världens otäckaste människa?

Jag sitter och läser på och försöker samla information till min hemtenta jag verkligen borde börja skriva på. Den ska handla om Obamas presidentvalskampanj och eftersom jag är den jag är så kommer jag alltid in på sidospår och läser om dem istället. Valet hamnade på Sarah Palin.
    Hon gjorde mig så illa till mods under McCains och hennes kampanj att jag inte ville läsa på om henne. Det räckte med vad jag hörde på TV och läste i tidningarna. Nu har jag verkligen läst om henne, hennes liv och hennes åsikter och mår mer illa än någonsin. Vilken ÄCKLIG MÄNNISKA! Jag är nu gladare än gladast över att Obama vann och inte republikanerna kom till makten. Då hade jag varit rädd för att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0