Uppdatering från en seg tös

Jag är så aktiv här nu för tiden. (OBS! Ironi) Det känns som att jag har tappat intresset för internet. Jag vet inte hur längesedan det var jag var inne på msn mer än för att titta mailen eller kanske kolla med någon om ett skolarbete. Fast ens det är säkert en månad sedan eller nått. Jag känner mig så upptagen jämt. Och inget illa med det egentligen. Det är inte så att jag slösar bort tiden på onödiga saker längre... som att sitta och dumklicka på nätet. Jag har inget behov av det längre och så fort jag finner mig i den situationen blir jag rastlös som bara sjutton.

Häromdagen fick jag dessutom en present av Fröken Puma.

Jag har fått många presenter från honomhenne i år. Jag har inte alls hunnit engagera mig i alla (jösses, det låter som typ.. barn eller en massa katter eller nått) men några i alla fall. Det är inget som säger att det inte är fel att vänta lite heller. Ozzy är jag nyfiken på så den ska jag nog kika på så fort jag blir lite ledig igen.. Det är inte lätt med projektarbeten efter projektarbete och inlämningar i över en månad framåt.. Men, bättre det än en tenta.

Dessutom kom Tomb Raider Underworld häromdagen också! Jag har inte hunnit spela det heller trots att jag verkligen vill! Det kommer nog till slut det med. :)

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Enligt dina ord så lever du nog i fel år..



Men en årskrönika över alla presenter från förra året, med en kommentar om varje, vore kul, och mycket uppskattat!! Kanske med en samlingsbild på alla ihop!?



Jag har ätit tårta under tre dagar nu, börjar bli mätt..

2009-01-27 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0