Transexuell popstjärna?

Så, jag fick spotify att funka med last.fm!
Det tog lite tid men helt plötsligt så.. fungerade det bara!

Så, Lotta gjorde ett framtidstest på facebook häromdagen som hon publicerade på sin blogg. Jag tyckte det var omåttligt kul och testade att göra det testet jag med. Ehum. Lotta skulle bli Rik och lycklig. Jag:

Transsexuell popstjärna

När din karriär dalade efter att du blivit tunnhårig rådde din manager dig att göra ett könsbyte, för att bli intressant igen. I själva verket hade du inte särskilt stort val, i kontraktet du skrivit på utan att granska det närmare ingick, förutom kontroll av din musik och framträdanden, också kontroll av ditt yttre. Skivbolagets jurister tolkar detta, med hjälp av queerteori, som
att de har rätt att begära att du ändrar kön. Eftersom vetenskapen kommit så långt är det egentligen ingen stor sak. Du läggs in på torsdagen och på tisdagen ger du din första intervju som kvinna. De frågar om du är inspirerad av Michael Jackson. Du vet inte vem det är. Sedan fildelning blivit belagt med dödsstraff och musik numera är lika dyrt som guld är det en kostnadsfråga att lyssna in sig på gamla artister. Du kommer inte från en särskilt rik familj, och ditt skivkontrakt har inte gett så mycket pengar som du hoppats på.
Men du bestämmer dig nu för att sälja din bil och köpa några låtar av
Michael Jackson.



Kul. Jättekul. :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, det var visst många som blev transsexuell popstjärna. Vet inte vad man kan bli mer än det och Rik och lycklig. Frågan är om jag är så lycklig som en av de sista knarkarna i världen? :P

2009-01-29 @ 07:27:38
URL: http://pytte.devote.se/
Postat av: Fröken Vegas

Yii-haa!!!!!! Dom spelade Sympathy for the Devil i dagens Vegas-avsnitt av Atlantis!! Du får släpa ditt arsle online om du vill ha det..



Och notera att jag var snäll och inte sa "feta arsle"!! =)

2009-01-30 @ 23:12:00
Postat av: Adde

fick samma resultat som dig :( :P

2009-02-03 @ 23:41:30
Postat av: Nymphaea

Ja det var tydligen visst inte så svårt att få det resultatet. Märkligt. Jag trodde aldrig det skulle bli mainstream att bli transexuell popstjärna!

2009-02-04 @ 13:22:23
Postat av: Adde

Haha nee det va lite lagom otippat faktiskt!

2009-02-04 @ 14:27:28
URL: http://renown-untitled.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0