Skit också!

Att en fågel bajsar i ögat på en är det nog inte så många som får uppleva. Jag gjorde det just. Yoko satt på våra afrikanska masker i vardagsrummet där hon inte får sitta eftersom hon gnager sönder dem. (Och hon vet det för hon ser alltid jätteskyldig ut när man kommer och ska vifta bort henne.) Jag gick för att ta ner maskerna från väggen och schasa bort henne. Då hon flyger iväg bajsar hon samtidigt.. och det hamnar rakt på mitt öga. Jag tror att jag han stänga det ordentligt, det mesta hamnade i alla fall på ögonlocket men fan vad äckligt det var. Jag ropade på mamma och bad henne komma med papper. Det gjorde hon. Vi visste inte om vi skulle skratta eller gråta. Sen har jag tvättat och sköljt ögat en massa. Sen kom Yoko och ville leka med mig. Jag var lite arg på henne men hon var så söt att jag mjuknade till slut och vi lekte en stund.
    Men tjejen visar i alla fall att henne bråkar man inte med ostraffat. Min attackpippi. Jag sa till henne att det var allt tur att det var hon som bajsade i mitt öga och inte jag som bajsade i hennes.


God jul lite i efterskott

Kommentarer
Postat av: Mysan

Attackpippi! :D Va otroligt gulligt och brutalt det låter... ^^

2009-01-20 @ 15:49:08
URL: http://mewsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0