Så är det

Suck.
Jag vill vara snyggare.
Jag vill vara rikare.
Smartare.
Djupare.
Lugnare.
Mer motiverad.
Jag vill vara en tänkare och
jag vill orka vara social.

Jag känner hela tiden att jag saknar folk som in i helvete. Verkligen. Jag kan räkna upp en hel jäkla hög med människor jag skulle vilja ge en stor kram nu och säga att jag tycker om dem men jag gör det inte. Jag ringer inte. Jag hälsar inte på. Jag skriver inte ens nåt litet pytte-sms. Jag är kass.

Jag ska smsa nu. Ja. Till några människor. Ja det ska jag. Puss på mig.

Kommentarer
Postat av: Becka

jag tycker att du ska tänka på alla saker du faktiskt är! :) Puss på dig

2009-01-13 @ 00:00:33
Postat av: Anonym

Ja det har du helt rätt i. Man ska inte fastna i negativa tankar sådär och jag försöker trycka undan dem så fort de kommer. Men.. ibland är det svårt.



puss!

2009-01-20 @ 15:35:38
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Följ den gärna med bloglovin.

2009-01-20 @ 15:38:58
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0