PowerPuffPinglorna at their best

En ny utgrävning i arkiven har skett. Jag ska ju plugga egentligen så det är klart att jag gör andra saker under tiden! Jag lovade i alla fall Lotta att lägga upp en kavalkad av posing-bilder med PowerPuffPinglorna OddBodd, Fisguard och GhostFacedKillah från en grillfest sommaren 2007. Det är snyggt, det är vackert och väldigt modelesque. Lovar!












Så när jag skrev "kavalkad" så menade jag det verkligen. Alla bilder klarade dock inte filtreringen och finns kvar orörda i min mapp. Någon måtta får det vara. men de här bilderna gillar jag en massa! Enjoy :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

:D!!

2009-01-10 @ 11:19:02
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0