Ny termin. Yey.

Ikväll ska det äntligen bli av. Middag med pinglorna. Tredje gången gillt. Första gången hände det en ledsam sak och andra gången kom det en såndär nedrans bollsport i vägen.

Hade kursintroduktion i skolan idag. Första dagen på nya terminen. Jag höll på å ramla omkull av fasa över allt vi hade att göra, fastän jag satt ner. Det är en miljon examinationer och jag vet inte när jag ska hinna leva riktigt. Jag ser redan fram emot sommaren och att eventuellt få jobba.. om de nu vill ha tillbaka Cicci med kassa lungor. Hoppas.
   
Sen hade vi musikalmöte efter introduktionen. Ja, musikalteamet på HLK alltså. Det ser ganska lovande ut. Det ska bli roligt att koncentrera sig på någonting annat än skolarbetet. Men, nu har jag i alla fall 45 högskolepoäng att printa ner på cevet. Inte illa. :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan vi inte äta snaaart! Jag är hungrig! :)

2009-01-20 @ 18:08:30
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0