Ny kärlek

Jag har en ny kärlek.
    Nej, det har inget med att jag, efter att ha läst att Prins Harry och hans tjej hade gjort slut, sa till Erik igår att jag ville göra slut. Han tog mig inte på allvar så vi är visst fortfarande ihop. Äh, det är okej för mig ändå.
    Nej, min nya kärlek är Spotify! Vilken grej. Jag har inte orkat testa det tidigare men så hade jag fått en inbjudan av en kompis och jag bestämde mig för att, what the heck. Wow! Vilken grej. Man skriver "Waterloo" och får upp en miljon olika versioner av den som man kan lyssna på, helt gratis!
    Det enda som är dumt är att det inte fungerar att länka till last.fm vilket jag hemskt gärna vill. (Sen finns ju inte Beatles heller eftersom styrande personer och bolag aldrig kan komma överrens om vilka som har vilka rättigheter osv.. men det är ju bara Beatles... vem bryr sig :P)


Vilken grej

Kommentarer
Postat av: Hanna

spotify-preferences-last.fm-enable scobbling to last.fm :)

funkar prima!

2009-01-27 @ 13:08:07
Postat av: Nymphaea

Hmm. Jag har gjort sådär nu och det fungerar inte ändå. Mycket skumt.. det borde fungera tycker jag.

2009-01-28 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0