Lunarstorms vara eller icke vara

Jag loggade precis in på lunarstorm för att avsluta mitt konto. Jag är nästan aldrig inne och när jag väl är det är det bara för att logga ut direkt igen. Sen, av en slump, gick jag in på dagboksfliken (eller blogg kanske det heter nu för tiden) och insåg att jag hade en massa inlägg ända från våren 2003 där. Helt plötsligt vill jag inte avsluta kontot längre. Det är värt att ha det kvar bara för att kunna gå tillbaka och läsa mina gamla dagboksinlägg.

19 november 2003:
Det va för fasikens fullt med flugor här inne.
Fattar inte varför dom e här, men dom kanske gillar mej.
Flugor dras ju till skit..
Fast nu var det faktiskt blomflugor iallafall.
Men en blev jag så irriterad på så jag ”råkade” ha ihjäl den.
Sen blev jag helt förtvivlad! Jag gör aldrig sånt!
Har inte mördat en fluga på det sättet på flera år!
Helt plötsligt var alla flugorna borta. Spårlöst!
Tänk om dom e påväg för att hämta flugmaffian och ha ihjäl MEJ!?
Då blir inte jag glad.
*håller span runt omkring mej*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0