Andens tjugo frågor...

http://en.akinator.com/



Jag vet inte hur länge jag suttit och klickat på den här sidan nu. Det är helt hysteriskt roligt! Man ska tänka på en person eller karaktär, sen ska man svara på några av andens frågor och han ska lista ut vem karaktären är. Det är skrämmande ofta han får rätt. Han fixade Lara Croft, James P "Sully" Sullivan (från Monsters Inc), Doris i Hitta Nemo, Mona Sahlin och James Dean, Däremot fixade han inte Steve Marriott, Sam Neill eller Leif Pagrotsky. Men fan, han är inte dålig! Testa! Det är nästan otäckt! :D

Kommentarer
Postat av: Fröken Lightness

Anden tog Ozzy på 15 frågor, och fråga 13 var om han hade spelat i Black Sabbath.. =)



host host

2009-01-24 @ 13:58:20
Postat av: Nymphaea

Haha, alltså jag tycker att den där anden är jätteläskig. Skitkul, men riktigt otäck.



Han tog Mikael Persbrant när papap testade.. och jag lovar, det var inga avslöjande frågor alls. Jag hade aldrig tagit det.

2009-01-26 @ 19:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0