Uppgradering av TR:U och grejer.

Jag fick mitt TR Underworld redan i måndags! Helt nytt och inplastat var det. Det hade jag missat helt, så det var en bonus! Jag testade att spela igår. Faan vad snyggt det är. Det är dock en rejäl omställning från att ha spelat PS2 till att vänja sig vid det nya formatet. Det är svårt att se saker som oftast är uppenbara i PS2-versionen. Vilka väggar man kan klättra på, potentiella vägar etc. Allt är annorlunda. Fast jag gillart.

Vi har projektarbete i skolan. Hela veckan. Ja, "sportlov" heter det visst egentligen. Inte på min skola, "projektvecka" är den rätta termen. Igår satt vi länge, jag fick ta tåget strax innan sju hem, så jag missade första kvarten av Top Model. Dumt. Men, Erik hade lagat mat till mig när jag kom. Jag hade inte ätit på hela dagen så jag blev jätteglad. Sen när jag hade smaskat i mig två portioner så ställer han fram varsin semla på bordet. Jag kastade mig på honom och nästan grät av lycka. Jag var så trött, slut och hungrig så det där var paradiset. Han är allt bra min man. Vi firar sex månader idag. Det är inte länge, men det är ändå något att fira. Alla anledningar till att fira ska firas. Något sånt brukar Josse säga.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Sportlov är bara för småbarn! !

2009-02-12 @ 02:03:02
Postat av: Lotta

Jag tyckte det var jättesvårt att spela TR på 360! Men det är väl en vanesak! ;)

2009-02-12 @ 23:25:12
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0