Skor, skor, skor



Jag önskar att jag vann en miljon på lotto. Jag skulle göra många fina saker för de pengarna. När jag var klar med det skulle jag inhandla dessa! Min själ skulle bli så himla fridfull. Vill helst ha de röda längst till vänster! Lola Ramona, jag älskar era skor! Jag skrev ett nästan exakt likadant inlägg för ca ett år sedan. Det var väl dags igen kan jag tänka mig.

Jag gjorde ett fynd på Body Shop idag. Jag har länge tänkt köpa en ansiktskräm där men inte velat lägga mina pengar på det (125 kr). Men idag var det klubbdag så alla klubbmedlemmar fick 20% rabatt och dessutom hade jag en 50-kronorscheck där så vips kostade krämen bara 50 spänn! Cicci handlar klokt! Hon blir nöjdast så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0