JAAAAAA!

Jag måste bara, för att utöka mängden av onödig information i denna blogg lite ytterligare, berätta att jag lyckades ta mig igenom kentaurattacken i TR Anniversary! Jag har kämpat som en jävla idiot mot de där skeletthästrackarna. Jag har skakat av ilska, gråtit i frustration och surat som en femåring. Jag har använt mig av walkthroughn eftersom jag inte fattat och det har ändå inte gått förrän idag. Jag vet inte när jag och Lotta tog oss dit men det är ett jävla tag sedan!! I våras? Somras? Skit samma, vilken lättnad det var! Efteråt skakade jag som en idiot. Hjärtat slog med dubbel hastighet. Jag log och sa att "Det där var ju ganska roligt!" Sen tog det säkert någon timme innan jag lugnade ner mig. Erik pussade på mig och sa att jag var duktig! Haha! :D


Moahaha! Det var inte så jättesvårt när jag väl fick kläm på det!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Whiiiee!! ;)

2009-02-23 @ 18:12:33
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0