Cicci-böcker, nähä?

Den där grejen på tradera... jag glömde naturligtvis av den. Tänkte förut idag att jag skulle ställa alarm för att inte glömma men jag tänkte "det är såpass viktigt för mig att få den så jag glömmer nog inte." Det gjorde jag. Rätt åt mig. Dumma spån.

Igår spatserade jag i alla fall lite på stan med mor min. Vi fikade och mamma bjöd mig på en semla! Jag gillar inte när semlor har trekantiga lock, som de på Rådhuset men vafasen.. det fick gå. (Förstår inte varför folk envisas med att göra trekantiga lock!!) Sen köpte jag ett par strumpbyxor och fyndade två böcker på bokrean. Den ena hade jag tänkt köpa, den andra blev ett impulsköp eftersom det var det enda exet som var kvar. Och, någon gång vill jag säkert läsa varenda grej om alla Rolling Stonesplattor och låtarna på dem. Ska bara få lite tid över först. Ska nog dessutom pallra mig bort till Akademibokhandeln och köpa fotoboken om 70-talet också. Den kostade 39 spänn så jag tror jag kan unna mig det! :D



Det var extremt lite folk på bokrean i år jämfört med förra året. Då var jag där efter en vecka och fick trängas mer än vad jag fick göra igår då det var första dagen... Undrar hur länge traditionen att kommer hålla i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0