Allt möjligt på en gång

Jag satt och snurfade runt på nätet för att läsa nyheter lite varstans. Jag läste om att Mick Jagger hade delat ut ett pris och fått alla att skratta på BAFTA Awards.. Det var kul. Så var den en fin bild på honom. Hans ansikte har minsann karaktär. Det är lite fårat sådär.. inte mig emot dock. Men jag scrollade ner lite. Under artiken var det reklam för.. RYNKKRÄM! Haha, vad jag skrattade!



Idag satte vi annars upp vårt projektarbete. Det såg plottrigt ut. Men jag är nöjd med själva arbetet faktiskt. De flesta ahde bara en eller två affischer de satte upp. Vi hade tre stycken plus en namnlista (petition).
    Jag har dessutom redan klarat TR Underworld på PS2. Det gick fort. Jag är lite förvånad faktiskt för jag har verkligen inte spelat mycket alls. Xboxversionen är dock längre och innehåller mer detaljer så jag hoppas på att den tar längre tid att ta sig igenom. Utan att avslöja för mycket så säger jag att jag är mycket tveksam till om det någonsin kommer bli något mer Tomb Raider-spel. Det skulle glädja mig men förvåna mig något ofantligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0