Äckelpäckel på hög nivå!

Okej, jag hittade just en sak på tradera. Hjärtat började slå snabbt hårt som sjuttsingen, jag började nästan gråta och min kropp är fortfarande alldeles varm. Jag måste ha den!

Men nu till något äckligare. Om man är lite känslig för mänskligt träck så borde man verkligen sluta läsa nu!
    Mamma gick en promenad idag på sin lunch. Hon gick från Norrmalm till stan och tillbaka. På vägen tillbaka fick hon syn på en stor hög med något som såg ut som bajs på trottoaren. Det var en ganska rejäl hög, det såg nytt ut och det såg ut att komma ifrån en människa. Hon blev minst sagt äcklad. Hon gick förbi högen och fick syn på en lite äldre man framför sig. Han stannade och drog i baksidan av ena byxbenet, skakade på det och stampade med foten och till ut rullade till slut... en korv till. Sen gick gubben vidare som om inget hade hänt.

SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!!! Alltså, hon höll på att kräkas. Gör man sådär!? I värsta fall går man väl och letar upp ett buskage eller nått!? Man skiter väl för fanken inte på trottoaren medan man går! Jävlarimej alltså. Ursäkta om historien var äcklig.. jag var bara tvungen att dela med mig!

Kommentarer
Postat av: Eriks två kvällssmörgåsar

Urk!

2009-02-18 @ 22:24:00
Postat av: Oscar

Haha jag tyckte det var ganska kul xD

2009-02-18 @ 23:43:20
Postat av: Nymphaea

Alltså, jag tror att jag hade börjat gapskratta om jag hade sett det! Jag hade inte kunnat hålla mig. Vem gör nått sånt där!? Eller ja.. den gubben tydligen.

2009-02-19 @ 00:24:09
Postat av: MustaVeri

Men vafan eller? Vidrigt och sjukt!

2009-02-23 @ 20:00:05
URL: http://mentalabuse.blogg.se/
Postat av: Carro

Ahahahahahah!!!!

2009-03-11 @ 10:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0