Top Model nästa

Idag var Lotta och jag på The Studio i Göteborg och lekte modeller för en dag. Spännande. Jag sitter här med samma smink som jag fick påmålat av en makeupartist. Jag ser ut som en... flicka som säljer sig. Fast på bilderna ser jag inte alls ut som en sådan, som tur är! Det var rätt kul faktiskt även fast det kändes som att jag tagit sådana instruktioner en miljon gånger. "Å så ställer du dig såhär." "Titta åt det hållet." "Le stort nu." Så blir det nog när man växer upp och umgås bland sånt där kamerafolk. Jag har liksom fastnat i den genren lite...

 

Imorrn bär det av mot Göteborg igen. Erik och jag ska kila runt lite på Lisebergs julmarknad. Och fika. Hoppas jag. KANSKE kan man köpa nån julklapp någonstans också. Förmodligen kommer jag köpa julklappar till mig själv... jag är ganska bra på att få mina julklappsshoppingrundor att sluta på det viset. Men då blir ju jag glad och visst är julen till för att vara glad på? Ehum.


Kommentarer
Postat av: AnKi

Köpte du några bilder? Jag skulle inte göra det, men kom ändå hem med flera stycken när jag hade varit där =P

2009-12-17 @ 00:29:11
URL: http://vilsenpannkaka.blogspot.com
Postat av: Nymphaea

Ja jag köpte ju bland annat den som jag publicerade här... :P Jag köpte tio stycken. Var lite inne på att köpa fyra fem men om man köpte tio behövde man bara betala 295 mer än för fem så det var värt det. Dessutom kunde man ju dela upp det på fyra månader om man köpte tio bilder eller fler. Bra grej.

2009-12-17 @ 14:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0