Top Model nästa part two

Här kommer ett par till av bilderna från igår. Jag försökte lägga upp några till igår men det blev något konstigt i uppladdningen så jag struntade i det. Jag köpte faktiskt några "spegelbilder" trots att jag inte hade tänkt göra det eftersom de är ganska vanligt förekommande bland folk. Men, både Lotta och jag föll för frestelsen, det blir ändå riktigt snyggt ljus i dem. Å om man råkar ge en bild till en gammal farmor, inte vet ju hon att de där bilderna är så vanliga :)

 

Imorrn bär det av till Göteborg igen (det blev ju inget idag) och jag ska trängas bland folk själv ett tag och försöka få tag på en julklapp eller två. Sen ska jag leta upp Joni och tvinga honom till en fika (nä okej, han anmälde sig frivilligt faktiskt!) Det ska bli skönt. Jag behöver verkligen få tag på julklappar och jag har ingen aning om vad jag ska ge till folk! Jag hoppas att världens snilleblixtar ska slå mig imorrn och att jag inte köper för mycket till mig själv. Fast det vet jag redan nu att jag kommer göra. Men jag behöver kanske också julklappar. Väl?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0